вівторок, 13 квітня 2021 р.

ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАЛОГУ (Інформатика - 6 кл.)

Організація діалогу з користувачем

Згадайте: Ми вже вміємо...

Створювати вікна - використовуючи клас Tk()
Створювати у вікні написи - використовуючи клас Label()
Створювати кнопки - використовуючи клас Button()
Створювати обробники подій - використовуючи функцію def

Тепер ми маємо навчитися вводити у вікні певні дані та виводити певні результати.

Для введення-виведення інформації у вікні слугує клас Entry (його ще називають текстовим полем) 
Тобто Entry — це поле для введення тексту, також його можна використовувати і для виведення.
Щоб створити об’єкт класу Entry потрібно написати:

змінна = Entry(атрибути)

Для налаштування вигляду віджета Entry слід задати значення атрибутів, спільних із віджетами класів Button і  Label: text, width, height, bg, fg, font.
Головним атрибутом віджета Entry є атрибут text, який прив’язує віджет до текстової змінної, в якій зберігатиметься інформація для введення/виведення через поле віджета Entry.

Наприклад, створимо об’єкт pole1 із такими атрибутами:
• назва вікна у якому буде міститися текстове поле - root
• текст, уведений у текстове поле, зберігається у змінній s;
• ширина текстового поля — 14 знаків;
• параметри шрифту — Arial, розміром 18 пунктів.
Для цього ми повинні написати рядок:

pole1 = Entry(root, text = s, width = 14, font = 'Arial 18')

Щоб ввести у поле певне значення використовують метод insert()

Наприклад, щоб у поле po;e1 ввести значення змінної х, потрібно написати:

pole1.insert(0, х)

Метод get() дозволяє отримати значення, що міститься в текстовому полі.
Наприклад, щоб отримати з текстового поля значення змінної s (цілого типу), потрібно написати:

s = int(pole1.get())


Виконайте практичне завдання - створити невеличкий "калькулятор", що обчислює квадрат числа:


ХІД РОБОТИ:

1. Відкриваємо середовище програмування Python (IDLE)
2. Створюємо новий програмний проект (File à New file)
3. Вводимо текст програми (його подано на малюнку вище)
4. Зберігаємо текст програми у файлі (File à Save As à Вправа-6 à Save)
5. Компілюємо програму (F5)
6. Аналізуємо текст програми (виправляємо, якщо потрібно, помилки і знову тиснемо F5).


Після виконання практичної роботи надішліть копію екрану (скрін-шот) зі створеним вікном і вікном тексту програми на електронну адресу kab11.gimnazia@gmail.com або зробіть фото екрану і надішліть на Viber №0953262513


Немає коментарів:

Дописати коментар