вівторок, 15 березня 2022 р.

СТРИБАЮЧА КНОПКА (6_Кл)

 Задача. Створити гру «Злови стрибаючу кнопку»


1. Відкриваємо середовище програмування Python (IDLE)
2. Створюємо новий програмний проект (File à New file)
3. Вводимо текст програми:

# Стрибаюча кнопка
from random import randint
from tkinter import *
def knop_click():
x1=randint(10,390)
y1=randint(10,290)
knop.place(x=x1, y=y1)
root = Tk()
root.title('Злови мене!')
root.geometry('400x300')
knop=Button(root, text='OK!', command=knop_click)
knop.place(x=60, y=50)
root.mainloop()

4. Зберігаємо текст програми у файлі (File à Save As à 402 à Save)
5. Компілюємо програму (F5)
6. Аналізуємо текст програми (виправляємо, якщо потрібно, помилки і знову тиснемо F5).

Після виконання практичної роботи надішліть копію екрану (скрін-шот) зі створеним вікном і вікном тексту програми на електронну адресу kab11.gimnazia@gmail.com або зробіть фото екрану і надішліть на Viber №0953262513

Немає коментарів:

Дописати коментар