середа, 25 березня 2020 р.

МАЛЮВАННЯ У PYTHON (5 кл)

(Практична робота для 5-х класів)


Завдання: Скласти програму малювання олімпійської емблеми.


ХІД РОБОТИ


1. Відриваємо середовище програмування Python (IDLE)
2. Створюємо новий програмний проект (File à New file)
3. Вводимо текст програми:

# Олімпійські кільця
from turtle import *
width(3)
color('blue')      ці рядки повторюються
up()               #
goto(-110,-25)     #
down()             #      
circle(45)         #
color('black')
up()
goto(0,-25)
down()
circle(45)
color('red')
up()
goto(110,-25)
down()
circle(45)
color('yellow')
up()
goto(-55,-75)
down()
circle(45)
color('green')
up()
goto(55,-75)
down()
circle(45)
color('red')
up()
goto(0,80)
down()
write("Прізвище ім`я")

4. Зберігаємо текст програми у файлі (File à Save As à Вправа 22 à Save)
5. Компілюємо програму (F5)
6. Аналізуємо текст програми: якщо всі команди записані правильно, то на екрані з'явиться вікно, у якому "черепашка" буде малювати емблему. Якщо у тексті програми є помилки, то у вікні консолі з'явиться повідомлення про помилку червоного кольору. У такому випадку потрібно ще раз уважно переглянути текст програми, виправити помилки і знову натиснути клавішу F5

Після виконання практичної роботи зробіть копію екрану (скрін-шот) з вікном емблеми і надішліть зображення на адресу kab11.gimnazia@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар