вівторок, 24 березня 2020 р.

ГРАФІЧНІ ФУНКЦІЇ PYTHON (8 кл)

(Нова тема для 8-х класів)


Запишіть у зошит матеріал нової теми:


  -
У середовищі Python "черепашкою" зветься уявний робот - об'єкт, який переміщується по екрану й повертається в заданих напрямках, водночас залишаючи (чи не залишаючи) за собою слід заданого кольору й ширини.
Положення й напрямок руху черепашки відображає невелика чорна стрілочка, яка повільно пересувається по екрану. Це дає змогу відстежити рух та зрозуміти, яким чином кожен рядок коду впливає на траекторію її руху.





Спробуємо намалювати за допомогою "черепашачої" графіки трикутник та круг:

Завдання І. Створимо трикутник.

1.     Відриваємо середовище програмування Python (IDLE)
2.     Створюємо новий програмний проект (File à New file)
3.     Вводимо текст програми:

# Малювання трикутника
from turtle import *
forward(100)
right(120)
forward(100)
right(120)
forward(100)

4.     Зберігаємо текст програми у файлі (File à Save As à 991 à Save)
5.     Компілюємо програму (F5)
6.     Аналізуємо текст програми.


Завдання ІІ. Створимо круг.

1.     Відриваємо середовище програмування Python (IDLE)
2.     Створюємо новий програмний проект (File à New file)
3.     Вводимо текст програми:

# Малювання трикутника
from turtle import *
color('red','blue')
begin_fill()
circle(50)
end_fill()

4.     Зберігаємо текст програми у файлі (File à Save As à 992 à Save)
5.     Компілюємо програму (F5)
Аналізуємо текст програми.

1 коментар:

  1. Здравствуйте почему когда я пишу на sublime сохраняю у меня syntax eror
    Пишет что-то в этом роде, когда пишу в обычном idle всё работает.

    ВідповістиВидалити